poniedziałek, 17 czerwca 2013

Ciateczka muesli :)



Nauka nauką, lekki brak czasu na relaks odczuwalny aczkolwiek jeść coś trzeba:D
Przyznać muszę, że pomysł na ciasteczka przyszedł w desperackim momencie chęci na coś słodkiego podczas nauki:P Zatem, wymiotłam to co było w lodówce i zmieszałam z płatkami muesli otrzymując pyszne, słodkie ciasteczka;)
Przepis prosty, niewymagający nawet odmierzania konkretnych ilości składników:)

 
Składniki:

  • dmuchany ryż
  • tabliczka czekolady (gorzkiej/mlecznej- ja miałam pod ręką mleczną)
  • muesli (użyłam pomieszanych muesli tropikalnych i orzechowych z biedronki:))
  • owoce-1 kiwi, paczka borówek, kilka truskawek - te owoce miałam pod ręką w danej chwili:)
  • miód - ewentualnie cukier
  • woda/mleko
 Nie podaję konkretnych ilości składników, ponieważ wszystko mieszałam na oko tak aby po dodaniu mleka lub wody całość  kleiła się ze sobą :). Już w trakcie mieszania wszystkiego ze sobą widok był bardzo apetyczny:)




Ciasteczka piec w temp. ok. 180-200 stopni przez 10-15 minut. Najlepiej po prostu kontrolować wygląd ciasteczek. Po wyjęciu z piekarnika ciasteczka będą miękkie-dopiero jak trochę ostygną zrobią się twardsze i bardziej kruche:).

Z ilości składników widocznych zdjęciu wyszło mi ok. (25-30) ciasteczek.

Smacznego:)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz