piątek, 7 lutego 2014

Czekoladowe pomysły na walentynki/ Valentines day - chocolate ideas





Walentynki zbliżają się wielkimi krokami :)

W tym poście postanowiłam przedstawić Wam różne czekoladowe inspiracje, które pojawiły się już na blogu i które można świetnie wykorzystać na walentynki (i nie tylko:P)  oraz coś nowego - czekoladowe lizaki, które pokazałam Wam w ostatnim poście ;)

Przepisy te są proste i w miarę szybkie jeżeli chodzi o wykonanie (najbardziej pracochłonne są makaroniki).

Mam nadzieję, że chociaż któryś z przepisów zainspiruje Was do stworzenia miłej, czekoladowej niespodzianki - niekoniecznie tylko walentynkowej:).

Valentine's day approaches fast. With big steps. This time I want to present you some ideas which can give you inspiration for valentine's day / or regular day:P I gahtered some interesting recipes, that are good (in my opinion) for a gift:).

This recipes are easy and quick (except macaroons). I hope that at least one recipe will inspire you to make your own chocolate thing:)

Szczegółowe przepisy na poniżej przedstawione przepisy znajdziecie klikając tu  lub na nazwę
:)
You will find detailed recipes for the gifts here or by clicking on the name :)






















1 komentarz:

  1. ja bym wszystko przyjęła gdyby mi ktoś coś takiego pysznego zrobił <3

    OdpowiedzUsuń